Etiquetas

domingo, 23 de febrero de 2014

Fruit Prohibit

Fruit Prohibit by Jade.Bueno
Fruit Prohibit, a photo by Jade.Bueno on Flickr.

Ell que s'alimenta a ric plaer del desert, desperta.
Ell que devora famolenc
amb el seu llenguatge, lasciu i obscè.
Ell que arriba a baix a la presó, sense presses fins a teixir un bon cabdell amb el seu lent batec.
Assaboreix llaminer del fruit.
Ella que cavalca fins al mar d'escumes blanques.
Ella que s'alimenta a ric plaer del desert, desperta.
I a dalt de nou el teu coll, orelles, besar-te,
llepar amb supliques constants
suplicar constants petons,
i batecs punxants.
Aquests petons a les meves cuixes a, el meu pit i en els meus natges.
Ell, l'amo del meu foc.
Ell que s'alimenta a ric plaer del despert dels meus petons desperta.
De la meva llengua lasciva i obscena no s'alimenta.
Ni a la presó de la meva lent batec no teixeix un cabdell,
Ni assaboreix del meu fruit prohibit.
Textos i fotografies de Jade.Bueno

Safe Creative #1305285170684

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por tus comentarios un abrazo muy grande Jade Bueno Morales