Etiquetas

lunes, 17 de febrero de 2014

Estimat diari

Querid diari: by Jade.Bueno
Querid diari:, a photo by Jade.Bueno on Flickr.
Estimat diari:
El trobo tant a faltar tot em recorda a ell
Les hores viscudes, les seves mans les seves, carícies
El seu pèl esvalotat per, les meves mans
El seu somriure viva i picaresca
El trobo tant a faltar
Com puc oblidar
Tot just em continc sense lliscar la meva mà pels meus llençols i acariciciarme entretalladament mentre li record
Sospir i son amb les seves carícies i els seus petons
Estimat diari:
Avui li tornat a escriure sense cap resposta.
El seu rebuig és un dolor agut que travessa la meva pell desgarrandola en talls profunds
Tal ferida és sens dubte semblant a la dels parts.
Per què? Em turmenta d'aquesta manera.
Si sap bé que, ho estimo des del dia en què el vaig conèixer.
Els ocells cantaven riallers i les veus dels nens en jugar només eren mers ecos.
Els seus ulls i els meus es van unir he fer el seguici.
Recreant mirades atrevides
Les seves mans i les meves sé trobar
I allà goig a la sega d'ocellets i ecos de sorollosos nens va néixer el nostre amor.
Textus y fotografias de la autora autodidacta Jade.Bueno
Safe Creative #1305285170684

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por tus comentarios un abrazo muy grande Jade Bueno Morales